גל קספרס פילאטיס

, הרצליה

הרצליה

צרו קשר עם גל קספרס פילאטיס

על בית הספר

בכל שבע שנות פעילותו נתן הסטודיו שירות למתאמנות ומתאמנים רבים שביקשו לשפר את איכות חייהם ולהטמיע את הפילאטיס בתוכנית האימונים האישית שלהם. רבים מהם נהנים עד היום משיטת הפילאטיס והצליחו להשיג תוצאות רבות ששמו להם כמטרה בתחילת דרכם בסטודיו. לפני כ 10 שנים למדתי את השיטה מהמורים הטובים בארץ, דור שני לממשיכי דרכו של ג׳וזף פילאטיס, בסיום הלימודים הרגשתי צורך ורצון עז להמשיך ולהפיץ את הפילאטיס בקרב סובבי. את הסטודיו הראשון שלי פתחתי בשנת 2014 ועד מהרה הפך הסטודיו לשם דבר בעיר ומתאמנות רבות פקדו אותו כל יום.

אני מאמינה שפעילות גופנית לא צריכה להיות עול ושכל אחת ואחד צריך/ה ללמוד להינות מהגוף שלו/ה ולתת לו את הצרכים שלו בעזרת פעילות גופנית המתאימה לו ומשכך, בסטודיו שלי אני משתדלת ליצר אווירה נעימה וביתית שמחבקת כל אחת ואחד ומקשיבה לצרכים האישיים שלכם/ן. מתוך אהבה גדולה למקצוע ולעיסוק עם נפלאות הגוף החלטתי להעביר הלאה את השיטה ולפתוח בית ספר לפילאטיס שיאפשר לכם/ן ללמוד את רזי המקצוע מתוך הידע הרב והניסיון שצברתי במהלך השנים, ולרכוש לכם/ן מקצוע לחיים. יחד עם צוות מורים מקצועי ומיומן מהתחום, יצרנו עבורכם את הקורס המקיף והאולטימטיבי שיקנה לכן/ם את הידע והיכולת להיות מורי פילאטיס מצויינים/ות.

צוות המורים

  • גל קספרס- מייסדת סטודיו לפילאטיס מכשירים גל קספרס, מדריכת פילאטיס מזרון ומכשירים מזה 10 שנים, מדריכת יוגה מוסמכת ומייסדת סטודיו פילאטיס מכשירים גל קספרס שהוקם בשנת 2014. גל הגתה ופיתחה את שיטת הפילאטיס הפונקציונלי שהופכת כל אימון פילאטיס למאתגר ומגמיש בעת ובעונה אחת. תוך הקפדה על דיוק ועקרונות שיטת הפילאטיס הקלאסית.
  • ליהיא גדסי קפלן-  פיזיותרפיסטית במדיקס, מתמחה בפציעות ספורט ואורתופדיה, שיקום לאחר ניתוחים, ופילאטיס שיקומי.
    את לימודי הפיזיותרפיה סיימה ליהיא באוניברסיטת אריאל ומאז עברה קורסים והכשרות בנושאים שונים. ליהיא מטפלת מוסמכת ונעזרת בטיפוליה בשיטת ה fascial manipulation. בנוסף לטיפולי הפיזיותרפיה במדיקס, מתמחה ליהיא בשיקום ע"י שיטת הפילאטיס במגוון בעיות אורטופדיות ונוירולוגיות, ומנהלת תחום הפילאטיס השיקומי במדיקס.

תעודת הסמכה

תעודת ההסמכה שניתנת מטעם בית הספר מוכרת על ידי מנהל הספורט ומאשרת שאכן השלמת את כל השעות הדרושות על מנת להיות מדריכה בתחום הכושר והספורט.
ֿהתעודה כתובה בשפה האנגלית ותקפה גם ברחבי העולם.

כלי נגישות