שמים וארץ – פילאטיס ורפואה סינית

, רחובות

רחובות

צרו קשר עם שמים וארץ – פילאטיס ורפואה סינית

על המוסד ובית הספר

בית הספר להכשרת מדריכי פילאטיס, מזרן ומכשירים מתקיים ברחובות עם צוות ותיק ומקצועי הנאמן לשיטת הקונטרולוג'י של ג'וזף פילאטיס. הקורסים נעשים בקבוצות קטנות עד 12 משתפים תוך הקפדה יתרה על דיוק בתנועה והבנת כל תרגיל לעומק. הקורסים נעשים באוריינטציה שיקומית עם דגש על מתן מענה לאוכלוסיות מגוונות עם צרכים מיוחדים כגון גיל שלישי, הריון, פריצות דיסק וכד'.
אם אתם מחפשים קורס מקצועי, מרוכז ואישי שיכסה את כל יסודות השיטה ויעניק לכם מקצוע לחיים. אנו מזמינים אתכם להתרשם מבית הספר להכשרת מדריכי פילאטיס, הפועל בסטודיו "שמים וארץ" בעיר רחובות משנת 2005. במסגרת בית הספר הוכשרו מאות מדריכי פילאטיס מזרן ומכשירים, אשר השתלבו בהצלחה במכונים שונים בכל רחבי הארץ, וחלקם אף בעלי מכונים פרטיים כיום.

צוות ההוראה

איילת נוימן זיו – בעלים של שמים וארץ, מדריכה מוסמכת מטעם Ellie Herman מארה"ב מזה 24 שנים, מתמחה בפילאטיס שיקומי לאוכלוסיות מיוחדות.
נטע שריג – מורה בכירה לפילאטיס ולמחול. עוסקת בעיקר בלהוביל מורים לפסגת ההוראה שלהם, צעד אחר צעד. בעלת ניסיון רב בהוראת תנועה למגוון אוכלוסיות, החל מילדים, דרך רקדנים מקצועיים ועד לאנשי הגיל השלישי ואוכלוסיות שיקומיות, הספיקה להכשיר עד היום כ 300 מורות (ומורים!) לפילאטיס.

תעודת הסמכה

למסיימים ניתנת תעודת הסמכה מטעם בית הספר לפילאטיס "שמים וארץ"

כלי נגישות