סטודיו לפילאטיס- תמר צור מנור

, גן חיים

גן חיים

צרו קשר עם סטודיו לפילאטיס- תמר צור מנור

על הסטודיו

סטודיו לפילאטיס תמר צור-מנור, הינו סטודיו ביתי ומקצועי לפילאטיס מכשירים, פילאטיס שיקומי, וטיפולי פיזיותרפיה. הסטודיו ממוקם באווירה פסטורלית, במושב גן חיים הסמוך לכפר סבא ומאובזר במכשור המקצועי והמתקדם ביותר הקיים כיום בתחום. בסטודיו אנו נאמנים לשיטת הפילאטיס הקלאסית ומשלבים גישות מתקדמות כפי שפותחו ע"י תלמידיו של ג'וזף פילאטיס וממשיכי דרכם, תוך שילוב ידע מתקדם מתחומי הפיזיותרפיה, תורת התנועה והאימון הגופני.

תרגול פילאטיס אפקטיבי מחייב ריכוז והקשבה לגוף , תוך מודעות מרבית למיקום המפרקים לאיכות התנועה ויכולת זיהוי והפעלה של שרירי הליבה העמוקים ולכן התרגול בסטודיו מתבצע באופן פרטי או בקבוצות של עד 6 משתתפים.

פעילויות הקשורות בפילאטיס

  • שיעורי פילאטיס מכשירים
  • פילאטיס לנשים בהריון
  • פילאטיס שיקומי
  • שיעורים פרטיים וזוגיים

פעילויות נוסופות

  • טיפולי פיזיותרפיה בתחום האורתופדי, נוירולוגי, נשימתי, רצפת אגן נשים וגברים, וסחרחורות וסטיבולריות ( ורטיגו)
  • שיעורי פילאטיס המשולבים TRX! הרצועות שכבשו את העולם בתחום האימון הגופני. מומלץ מאד למתאמני המרתון, טריאתלון ולאלו שרוצים לשמור על הגזרה

צוות המדריכים

תמר צור מנור- "נחשפתי לראשונה לשיטת הפילאטיס לפני כ-11 שנה, כאשר נפצעתי באופן קשה בתאונת דרכים. במהלך שיקום פיזיותרפי שארך כשנה, נחשפתי לשיטה וליכולתה לרפא ולשפר את איכות החיים ומאז אני חיה ונושמת אותה. עברתי קורס פילאטיס רצפה ומכשירים לפני כ-7 שנים ברשת הפילאטיס "דרור רז". במקביל, התחלתי את לימודי התואר הראשון בפיזיותרפיה (B.P.T) באוניברסיטת חיפה, אותו סיימתי בהצטיינות."

יעל אלדר-"הגעתי לעולם הפילאטיס לאחר שנגעתי והדרכתי תחומי ספורט אחרים ומגוונים(ספינינג, אירובי וכדומה),ובפילאטיס התאהבתי כמתאמנת בעיקר באיזון המושלם שבשיטה. המשכתי ללימודי מזרן ומכשירים אצל דליה מנטבר וממשיכה לעבור השתלמויות רבות במגוון נושאים. אני רואה בהעברה ולימוד השיטה שליחות לשיפור איכות חייהם של המתאמנים". יעל  כרגע בעיצומו של קורס שיקומי בהדרכתה של תמר צור מנור.

מור ראובני- "בעולם הספורט והאתלטיקה מגיל צעיר.בצבא שירתתי כמדריכת כושר קרבי ועם הזמן כושר הפך לתחביב וחלק משגרת חיי.לפני כעשר שנים התחלתי לשלב פילטיס באימונים והתאהבתי. החלטתי לעשות שינוי בחיי ועזבתי את הקריירה שבניתי לעצמי בעולם הפרסום, והחלטתי להפוך את האהבה האמיתית שלי למקצוע. למדתי הדרכת פילאטיס מזרן ומכשירים בקמפוס שיאים במרכז הספורט של אוניברסיטת ת"א.
אני מאמינה מאוד ביכולות של שיטת הפילאטיס, בשילוב של נשימה ותנועה נכונה, לשיפור איכות החיים שלנו". מור כרגע בעיצומו של קורס שיקומי בהדרכתה של תמר צור מנור.

מיכל באוור- "לפני כשש שנים לאחר סיום הלימודים לתואר השני החלטתי לעשות שינוי והקדשתי את זמני ללימודי הפילאטיס. לפילאטיס הגעתי מספר שנים קודם לכן, לאחר שחיפשתי דרך להתמודד עם כאבי הגב שסבלתי מהם שנים רבות. מהר מאוד למדתי שלא מדובר בעוד טרנד חולף, אלא בדרך חיים. למדתי בביה"ס של דליה מנטבר ומכללת וינגייט."

ליאור נחושתי- "הנני בעלת תואר ראשון B.Sc בביולוגיה מאוניברסיטת ת״א וסטודנטית לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון. בוגרת קורסי ההדרכה של STOTT PILATES במרכז ההכשרה של דניאלה מלאך ומדריכת TRX מוסמכת מטעם גו אקטיב. מלמדת משנת 2010 ומתאמנת כמעט מאז ומתמיד".

שלי הרלב- "מאז שאני זוכרת את עצמי , אני עוסקת בתנועה ובספורט. האהבה לספורט באה לי מהמחול, כל חיי רקדתי ג'אז בלט מגיל צעיר, והחלטתי בעצם להפוך את התחביב לקריירה. מיד לאחר הצבא לקחתי קורס במכון וינגייט להדרכת מחול אירובי חיטוב ועיצוב הגוף. לאחר מספר שנים של הדרכה נחשפתי לשיטת הפילאטיס, מיד התאהבתי והוסמכתי כמדריכת פילאטיס מזרן גם כן בוינגייט  ופילאטיס מכשירים מטעם Stott Pilates הבינלאומית. מאוד מאמינה בשיטת הפילאטיס שתורמת למודעות, יציבה והחזקה נכונה של הגוף , גוף נפש, נשימות, דיוק ושיקום.
המוטו שלי: נפש בריאה בגוף בריא .

כלי נגישות